|
Izdelava diplomske naloge,izdelava magistrske naloge,pisanje Izdelava diplomske naloge,izdelava magistrske naloge,pisanje diplomske naloge,pisanje magistrske naloge,pomoč pri oblikovanju diplomske naloge,pomoč pri oblikovanju magistrske naloge,seminarska naloga,izdelava seminarske naloge
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ninanana123
Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
|
Objavljeno: 15 Nov 2015 20:41 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
1. Pri knjigah in drugih samostojnih delih:
a. Priimek, ime avtorja.
b. Leto objave knjige (publikacije).
c. Naslov knjige.
d. Kraj: Založba.
Primeri:
Barabba, Vincent P. in Gerald Zaltman. 1991. Hearing The Voice of The Market. Boston: Harvard Business School Press.
Jurše, Milan. 1997. Mednarodni marketing. Maribor: EPF.
Mendelhall, Mark, Betty Jane Punnett in David Ricks. 1995. Global Management. Cambridge: Blackwell Publishers.
V besedilu bi navedli gornja vira na naslednji način: (Barabba in Zaltman 1991, 255-257) oziroma (Jurše 1997, 435) in (Mendelhall et al. 1995, 115), če so trije ali več avtorjev dela.
Kadar pa vir nima avtorja, ga navedemo tako:
Mastering Global Business: The Complete MBA Companion in Global Business. 1999. London: Financial Times Management.
V besedilu bi navedli gornji vir na naslednji način: Iz strokovne literature (Mastering 1999, 25) izhaja, da.....
Če je vir uredil eden ali več avtorjev:
Collins, Eliza G. C. in Mary Anne Devanna, editors. 1994. The New Portable MBA. New York: John Wiley.
2. Pri knjigah ali drugih publikacijah, ki jih je izdala neka inštitucija, organizacija idr.:
a. (Kratica) – Naziv inštitucije, organizacije idr.
b. Naziv nižje organizacijske enote.
c. Naziv konkretnega oddelka, instituta, centra, ki je izdal knjigo,
d. Leto objave knjige (publikacije).
e. Naslov knjige.
f. Kraj: Založba (če je navedena).
Primeri:
EBRD – European Bank for Reconstruction and Development. 2001. Annual Report 2000.
WB – World Bank. 2002. World Bank Atlas.
IMF – International Monetary Fund. 2000. Policies and Prospects in Japan and the Implications for the Asia-Pacific Region. Working Paper 2001/131.
OECD – Organisation for Economic Cooperation and Development. 1992. Industrial Policy in OECD Countries - Annual Review 1992. Paris.
Uradni list RS. 1994. Zakon o trgu vrednostnih papirjev 6/94.
3. Pri poglavjih v knjigi, ki jo je napisalo več avtorjev:
a. Priimek, ime avtorja.
b. Leto objave knjige (publikacije, zbornika).
c. Naslov poglavja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
|
Objavljeno: 18 Nov 2015 11:51 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
d. V: Naslov knjige,
e. urednik – začetnice imena in priimek.
f. Kraj: Založba.
Piercy, Nigel. 1990. Export Strategy: Key Markets versus Market Spreading. V: The International Marketing Digest. McDonald, M. H. B. in T. S. Cavusgil (Editors). Oxford: Heinemann Professional Publishing, 334-346.
Gruban, Brane. 1991. Vloga in pomen sodobnih odnosov z javnostmi pri komuniciranju podjetniške identitete v tržnem gospodarstvu. V: Gradivo za podiplomski študij MBA, Opcijski modul - Mednarodni management, urednik M. Jurše. Maribor: EPF: 221-249.
4. Pri člankih v časopisih, revijah in pri razpravah v zbornikih:
a. Priimek, ime avtorja.
b. Letnica objave (izida) članka.
c. Naslov članka.
d. Ime revije (časopisa, zbornika, v katerem je bil prispevek objavljen)
e. letnik (tekoča številka revije),
f. navedba strani, na katerih je celoten članek (prispevek) natisnjen.
Primeri:
Anderson, Erin, George S. Day in V. Kasturi Rangan. 1997. Strategic Channel Design. Sloans Management Review 38(Summer)4, 59-68.
Svetličič, Marjan. 1996. Izzivi globalizacije in regionalizacije svetovnega gospodarstva. Naše gospodarstvo 42(3), 246-258.
Bajt, Aleksander. 1992. Ekonomski prostor Slovenije - ves svet. Delo, Sobotna priloga 4. julija, 19.
5. Pri samostojnih virih (delih) v elektronski obliki:
a. Priimek, ime avtorja (ali urednika).
b. (Leto zadnje spremembe besedila).
c. Naslov spletne strani
d. [tip medija].
e. Producent ali založnik.
f. Dostopno na: polni URL naslov [protokol://polni naslov]
g. [datum, ko ste iz tega vira prebrali ali povzeli vsebino].
Primeri:
Fisher, Stanley. (1998). The IMF and the Asian Crisis [online]. Dostopno na: httpp://www.imf.org/external/speeches/1998/032098.htm [14. 11. 2002].
Collins, Steven W. (1999). Lessons from the Rise and Fall of East Asian Tigers [online]. University of Washington. Available:
httpp://faculty.Washington.edu/swcollin/courses/bls332f99/lessonslect.htm [10. 9. 2001].
BMWI – Bundesministerium für Wirstschaft und Technologie. (2002). Wirtschaftspolitik.
[online]. Dostopno na:
http://www.mbwi.de/Homepage/Politifelder/Wirtschaftspolitik/Wirtschaftspolitik.jsp [10. 11. 2002].
6. pri člankih v revijah ali časopisih v elektronski obliki: |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
|
Objavljeno: 21 Nov 2015 09:21 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
a. Priimek, ime avtorja
b. (Dan, mesec, leto izdaje).
c. Naslov članka.
d. Naslov revije oziroma časopisa
e. [tip medija],
f. dolžina članka.
g. Dostopno na: polni URL naslov [protokol://polni naslov]
h. [datum, ko ste iz tega vira prebrali ali povzeli vsebino].
George, Catherine in J. Michael Pearson (2002). Riding the pharma roler coaster. The McKinsey Quarterly 4. [online], 55 odstavkov.
http://www.mckinseyquarterly.com/article_print [23. 11. 2002].
Primeri:
Kaminsky, Graciela in Carmen Reinhart (2000). On Crises, Contagion, and Confusion. Journal of International Economics, [online]. Dostopno na:
http://www.puaf.umd.edu/faculty/papers/reinhart/papers.htm [20. 10. 2001].
Bradley, Frank in Michael Gannon (2000). Does the Firms's Technology-marketing Profile Affect Foreign Market Entry? (Abstract). Journal of International Marketing Volume 8 Number 4. [online], en odstavek. Dostopno na:
[http://ciber.msu.edu/Research/periodicals/jim/abstract/abs-v8n4.htm#7] [23. 11. 2002].
7. Pri elektronskih bazah podatkov:
a. Priimek, ime avtorja.
b. Leto zadnje spremembe.
c. Naslov članka.
d. Ime baze podatkov
e. [tip medija].
f. [datum zadnjega popravka]
g. Available (Dosegljiv): [ime informacijskega sistema].
h. [datum, ko ste iz tega vira prebrali ali povzeli vsebino].
Primer:
GlobalEDGETM. 2002. Market Potential Indicators for Emerging Markets – 2002. MSI-CIBER: MARKET POTENTIAL INDICATORS [online]. [July 9, 2002]. Dostopno na: [http://globaledge.msu.edu/ibrd/marketpot.asp?SortField=MarketConsumptionCapacityR#Market Potential]. [23. 11. 2002].
V besedilu navajamo vir tako: (GlobalEDGETM 2002). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
|
Objavljeno: 25 Nov 2015 22:27 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
OBRAZEC 2
DISPOZICIJA MAGISTRSKEGA DELA
Ime in priimek:
Vpisna številka:
Točen naslov za obveščanje:
Leto vpisa:
Program:
Smer:
Predvideni naslov:
Predvideni mentor (somentor):
1 Delovni naslov magistrske naloge
2 Opredelitev področja in opis problema
3 Namen in cilji naloge
4 Načrt poteka raziskave
4.1 Hipoteze
4.2 Potek raziskave
4.3 Predvidene metode raziskave
4.4 Predpostavke in omejitve raziskave
5 Predvidena sestava magistrskega dela
6 Predvideni viri
PRILOGA 2/1 – USMERITVE ZA IZDELAVO DISPOZICIJE
USMERITVE ZA IZDELAVO DISPOZICIJE
1. Delovni naslov magistrske naloge
Magistrsko delo je raziskovalno delo in je namenjeno
- razvoju novega znanja
- razvoju novih metod
- preverjanju in primerjanju znanja in metod
- preverjanju ali kandidat obvlada raziskovalno metodologijo in ali zna kot raziskovalec razviti problem, cilje, hipoteze, metodologijo in raziskavo ter korektno interpretirati rezultate raziskave na ravni ustrezni magistrskemu nazivu.
Magistrska naloga naj bo prvenstveno raziskovalno usmerjena. To pomeni, da glavnino naloge predstavlja raziskovalni del. Torej poglavje »teoretični uvod« zajema po obsegu manjši del. V uvodnem delu mag. naloge se je smiselno izogibati povzemanju splošnih, že znanih vsebin, ki predstavljajo pregled področja in jih vsebujejo splošni učbeniki iz področja raziskovanega problema.
Če je magistrska naloga iz področja npr. oglaševanja, potem v teoretičnem delu ni smiselno predstavljati vseh instrumentov komunikacijskega spleta, marveč zgolj spoznanja, ki se specifično nanašajo na problem raziskovanja.
Bistvo naloge/raziskave naj se odraža v naslovu.
2. Opredelitev področja in opis problema
Jasno naj bo zapisan raziskovalni problem. Problem naj bo zapisan v največ ½ strani. Navedemo tudi teorije in/ali modele na katerih temelji oziroma iz njih izhaja raziskava.
Primer:
V raziskavi izhajamo iz teorije motivacije in teorije menedžmenta. Ugotoviti želimo kako primerna je teorija pravičnosti v različnih stilih vodenja in različnih ravneh v hierarhiji delovanje (proizvodnja, srednji menedžment, vršni menedžment).
V nalogi izhajamo iz teorije zadovoljstva, pri tem pa uporabljamo model merjenja zadovoljstva, ki so ga razvili Parasuraman, Zeithaml in Berry (2003).
Primer:
V Evropi je opazen trend spremembe strukture prebivalstva. Povprečna starost prebivalcev se viša. To ima za posledice spremembo v strukturi povpraševanja po storitvah v zdravstvu. Omenjen problem so proučevali Snyder (2002), Olson (2003) in Bottom (2003). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
|
Objavljeno: 27 Nov 2015 20:16 Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome |
|
|
V Sloveniji teh trendov nismo preučevali, zato ne razpolagamo s primerljivimi podatki. V nalogi želimo zato z uporabo primerljive metodologije ugotoviti tiste spremembe v povpraševanju po storitvah v zdravstvu, ki so posledica sprememb v starostni strukturi.
3. Namen in cilji raziskave
Namen in cilje raziskave lahko razdelimo v dva sklopa.
Primer:
Cilji v teoretičnem delu:
- pregled relevantne literature,
- pregled raziskovalnih modelov uporabljenih v ključnih raziskavah,
- pregled ključnih spremenljivk vključenih v raziskave,
- pregled kritik uporabljenih metod.
Cilj/i empirične raziskave:
- ugotoviti, ali se spremembe v Sloveniji ujemajo s spremembami, ugotovljenimi v raziskavah Snyderja (2002), Olsona (2003) in Bottoma (2003),
- ugotoviti, ali obstajajo statistično pomembne razlike glede na spol, starost in življenjski stil anketirancev.
4. Načrt poteka raziskave
V podpoglavju jasno predstavimo načrt raziskave. Iz načrta raziskave naj bodo jasno izpeljane hipoteze, ki jih v raziskavi kandidat preverja. Jasno naj bodo zapisane metode, ki bodo v raziskavi uporabljene. Ni dovolj, da so metode zgolj naštete, ampak naj bo zapisano tudi področje uporabe in način uporabe za vsako metodo.
4.1 Hipoteze
Jasno naj bodo zapisane hipoteze, ki bodo v raziskavi preverjane.
Primer:
V magistrski nalogi preverjamo osem hipotez:
- H1 - najvišja zaznana vrednost tržne poti bo izmerjena pri segmentu prvovrstnih komitentov na tržni poti osebne obravnave z osebnim bančnikom,
- H2 - najnižja zaznana vrednost tržne poti bo izmerjena pri komitentih, ki bančne storitve opravljajo na bančnem okencu,
- H3 - pri sestavini zaznane vrednosti, ki predstavlja korist (zadovoljstvo, kakovost) komitenta, pridobljeno z opravljanjem storitev preko določene tržne poti, bodo komitenti v povprečju najvišje ocenili dimenzijo otipljivosti (snovnosti), najnižje pa dimenzijo empatičnosti,
- H4 - največjo pomembnost v komponenti zaznane vrednosti, ki predstavlja korist (zadovoljstvo, kakovost), komitenti pripisujejo dimenziji zanesljivosti, najmanjšo pa dimenziji otipljivosti (snovnosti),
- H5 - najpomembnejša dimenzija komponente »cena tržne poti« (pojmovana tudi v abstraktnem in oportunitetnem smislu) v očeh komitentov so »zaznana tveganja«, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ninanana123
Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
|
Objavljeno: 02 Dec 2015 07:02 Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge |
|
|
- najmanj pomembna dimenzija pa »vloženi napor in energija komitenta, potrebna za izvedbo storitve v tržni poti«,
- H6 - med stopnjo zaznane vrednosti tržne poti in izobrazbo komitenta obstaja negativna korelacija (komitenti z relativno višjo izobrazbo v povprečju slabše ocenjujejo vrednost posamezne tržne poti),
- H7 - med različnimi segmenti glede na status bančnih komitentov ne obstajajo statistično pomembne razlike pri zaznavanju vrednosti tržnih poti banke,
- H8 - med segmentoma respondentov, uslužbencev banke, ne obstajajo statistično pomembne razlike pri zaznavanju vrednosti tržnih poti banke (kontaktno osebje banke, t.j. uslužbenci, ki imajo neposreden stik s komitenti, v povprečju zaznavajo višjo vrednost tržnih poti banke kot managerji banke).
4.2 Potek raziskave
Potek raziskave naj vsebuje smiselno zaporedje korakov, ki jih bo kandidat izvedel pri izdelavi raziskave. Potek je lahko podprt z diagramom poteka raziskave.
Primer:
4.3 Predvidene metode
Jasno naj bodo zapisane metode, ki bodo v raziskavi uporabljene. Ni dovolj, da so metode zgolj naštete, ampak naj bo zapisano tudi področje uporabe in način uporabe za vsako metodo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|