  | 
				Izdelava diplomske naloge,izdelava magistrske naloge,pisanje Izdelava diplomske naloge,izdelava magistrske naloge,pisanje diplomske naloge,pisanje magistrske naloge,pomoč pri oblikovanju diplomske naloge,pomoč pri oblikovanju magistrske naloge,seminarska naloga,izdelava seminarske naloge    
				 | 
			 
		 
		 
 
				
            	
			  
			
            
             
			
	
		| Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo   | 
	 
	 
	
		| Avtor | 
		Sporočilo | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 17 Feb 2015 08:43    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				4.4 Slikovno gradivo in prikazovanje rezultatov
 
K slikovnemu gradivu prištevamo tabele, razpredelnice, različne grafikone, sheme in slike (risbe, fotografije, rentgenograme …). S slikovnim gradivom lahko prikažemo rezultate, točne številke za primerjavo in prikaz njihovega medsebojnega odnosa, smer podatkov (predvsem grafikoni). Iste podatke oziroma rezultate prikažemo samo z eno grafično obliko, tisto, ki je za določen podatek najbolj primerna in nazorna.
 
Tabele in grafikoni naj bodo prikazani po statističnih merilih v biomedicini. Pomembno je, da ima vsako slikovno gradivo jasen in kratek naslov. Pri tabeli napišemo naslov nad tabelo, pri drugem slikovnem gradivu pa spodaj. Vedno dodamo tekočo številko, na primer: Tabela 1: naslov; Slika 1: naslov.
 
Slikovno gradivo umestimo v besedilo čim bliže mestu, kjer smo ga omenili. Slikovno gradivo mora biti tehnično dovršeno in dovolj kontrastno.
 
Zaradi zaščite avtorskih pravic avtorja je treba za objavo slikovnega gradiva pridobiti njegovo dovoljenje in ga citirati, razen če je avtor študent. Prav tako je treba v seznamu literature omeniti avtorja slikovnega gradiva.
 
1 | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 18 Feb 2015 08:43    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				5 LITERATURA
 
Za dodatne informacije priporočamo:
 
− Bajt D (1993). Pišem, torej sem. Maribor: Obzorja.
 
− Cenčič M (2002). Pisanje in predstavljanje rezultatov raziskovalnega dela. Ljubljana:
 
Pedagoška fakulteta.
 
− Jakovljević M (1997). Od izbire teme do zagovora diplomskega dela. Ljubljana: Visoka
 
šola za zdravstvo.
 
− Južnič S (1992). Diplomska naloga. Ljubljana: Amalietti.
 
− Kališnik M, Zabavnik - Piano J, Rožić A (2006). Temelji znanstvenoraziskovalne
 
metodologije v biomedicini. Ljubljana: Piano.
 
− Roš M (2005). Pišem! Ljubljana: GV založba.
 
1 7
 
6 PRILOGE
 
6.1 Izjava o avtorstvu | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 19 Feb 2015 10:28    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Univerza v Ljubljani
 
Visoka šola za zdravstvo
 
IZJAVA O AVTORSTVU
 
Podpisani/-a
 
diplomant/-ka študijskega programa
 
z vpisno številko
 
rojena
 
sem avtor/-ica diplomskega dela z naslovom
 
ki je nastalo ob pomoči mentorja/mentorice
 
Izjavljam, da sem diplomsko delo napisal/a samostojno, s korektnim navajanjem literature in ob pomoči mentorja/-rice, ter upoštevanju Navodil za pisanje seminarskih nalog in diplomskih del.
 
Zavedam se, da je plagiatorstvo v kakršnikoli obliki kršitev avtorskih pravic (veljavni zakon o avtorstvu in sorodnih pravicah) in poznam posledice, ki jih dokazano plagiatorstvo pomeni za moje diplomsko delo in moj status.
 
V Ljubljani, dne____________________ Podpis avtorja/-rice | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 22 Feb 2015 11:51    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				A) KVALITATIVNI TIP NALOGE
 
Značilnost kvalitativnega raziskovanja je širok pogled v situacijo, v kateri raziskovalec
 
ugotavlja, kako ljudje v določeni situaciji izkušajo, razumejo, razlagajo dogodke in
 
nanje reagirajo. Osredotoča se na prakse in procese (kako) in v manjši meri na izide
 
(rezultate) (kaj). Omogoča intenziven, dolgotrajen kontakt z vsakodnevnimi situacijami
 
v naravnem okolju. Pozornost je usmerjena na perspektive in izkušnje udeležencev v
 
raziskavi. Pri kvalitativnih metodah običajno ni vnaprej določenih spremenljivk.
 
Pomemben je celosten vpogled v kontekst raziskovalnega problema. Raziskovalec
 
lahko uporabi različne metode kvalitativnega raziskovanja za opis pojavov, lastnosti,
 
procesov, odnosov, zaporedja ali opisa razlik med procesi. Kvalitativna raziskava je
 
aplikativna, saj omogoča reševanje posebnih problemov ali razumevanje določenih
 
procesov, ki so bili zaznani v praksi.
 
1 Uvod – V uvodu študent predstavi ključne značilnosti naloge tako, da bralca uvede v
 
problematiko, ki jo obravnava naloga. Predstavi relevantne teorije, pregled dosedanjih
 
raziskav oz. relevantno literaturo, ki obravnava v uvodu predstavljeno problematiko.
 
Citiranje in navajanje virov naj bo skladno z navodili (glej poglavje 7). Pomembno je,
 
da študent ustrezno predstavi uporabljeno terminologijo. Študent/ka pri pisanju naloge
 
uporabi novejšo in relevantno strokovno in znanstveno literaturo.
 
2 Namen, hipoteze ali raziskovalna vprašanja
 
Pri opredeljevanju namena diplomske naloge mora študent odgovoriti na vprašanje,
 
zakaj analizira izbrano temo. Nameni so lahko različni:
 
• problema ni še nihče analiziral,
 
• zadnja analiza problema je zastarela,
 
• ne strinjamo se z ugotovitvami določenih avtorjev,
 
• analizo problema je naročila določena organizacija.
 
Cilj naloge so želeni rezultati, ki jih študent namerava doseči s svojo nalogo (Ivanko
 
2007).
 
3 Metode dela in materiali - v poglavju je treba zajeti naslednje:
 
3.1 Vzorec (oz. zdravstveni primeri, udeleženci, intervjuvanci)
 
3.2 Uporabljeni pripomočki in merski instrumenti
 
3.3 Potek raziskave
 
Pri oblikovanju poglavja Metode dela si študent in mentor lahko pomagata z naslednjo
 
preglednico (Preglednica 2). Priporočljivo je, da je raziskovalno vprašanje odprto za
 
morebitna odkritja in spremembe. | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 23 Feb 2015 08:59    Naslov sporočila: Tehnična navodila za pisanje magistrske naloge Ekonomska fak | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
 
tip dela, študijski program, institucija, leto
 
7
 
Preglednica 2: Povezava med raziskovalnim vprašanjem in metodami raziskovanja (Yin 2009)
 
Metoda Tip raziskovalnega
 
vprašanja
 
Zahtevana stopnja
 
nadzora*
 
Usmerjenost na sočasne
 
oziroma pretekle
 
dogodke
 
Poskusna
 
(eksperimentalna) metoda
 
Kako, zakaj? Popoln nadzor Sočasni
 
Anketiranje Kdo, kaj, kje, koliko? Ni nadzora Sočasni
 
Analiza arhivskih
 
podatkov (strukturirani
 
podatki)
 
Kdo, kaj, kje, koliko? Ni nadzora Pretekli
 
Zgodovinska / historična Kako, zakaj? Ni nadzora Pretekli
 
Študija primerov Kako, zakaj? Ni nadzora Sočasni
 
Legenda: * Zahtevana stopnja nadzora definira, v kolikšni meri lahko raziskovalec/ka nadzoruje proučevane
 
dogodke, procese itn. (Times New Roman 9 pt)
 
Poleg metod raziskovanja, predstavljenih v Preglednici 2, je možna uporaba še drugih
 
metod oziroma so možne njihove kombinacije, na primer:
 
• metode intervjuvanja: raziskovalec izvede strukturirane ali polstrukturirane
 
intervjuje s posamezniki oziroma v ciljnih skupinah, kjer raziskovalec želi
 
vpogled v različne perspektive (stališča, zaznave, občutja, verjetja) o
 
obravnavanem problemu, zato izvede skupinski intervju z razpravo;
 
• metode opazovanja ali opazovanja z udeležbo: raziskovalec fizično sledi
 
udeležencem v raziskavi, proučuje njihovo vedenje, odnose, pojave, fizično
 
okolje, dejavnosti, pogovore, sestanke (npr. opazovanje v bolnišnici);
 
• metoda kritičnega dogodka: dopolnjuje intervjuje, je krajši zapis raziskovalca,
 
ki sledi udeležencem v raziskavi, lahko proučuje že zapisane dnevnike, poseže v
 
zgodovino primera;
 
• analiza dokumentov: uporabimo dokumente, ki so nastali v toku raziskave ali
 
dokumente, ki niso bili ustvarjeni v toku raziskave (npr. zdravniški karton
 
pacienta, negovalna dokumentacija pacienta, list kontinuirane zdravstvene
 
nege);
 
• analiza podatkov oz. analiza vsebine (t.j. analiza kvalitativnih podatkov).
 
Vzorec (oz. material, primeri) – pri kvalitativnih nalogah je vzorec (oz. število
 
primerov) praviloma majhen, nenaključen in namenski.
 
Uporabljene pripomočke in merske instrumente se predstavi tako natančno, da je
 
možno raziskavo ponoviti. Predstavimo uporabljene statistične metode ter navedemo
 
ključne enačbe oz. formule uporabljenih statističnih testov in jih oštevilči z navadno
 
zaporedno številko v oklepajih, pred oklepajem so tri pike.
 
V podpoglavju Potek raziskave opišemo postopek izvedbe oz. zbiranja podatkov (kje,
 
koliko časa, kako smo dajali navodila). Predstavimo postopek pridobivanja dovoljenja
 
za izvedbo raziskave (morebitni dokumenti so priloga k nalogi).
 
4 Rezultati – prikažemo rezultate analiz zbranih podatkov. V to poglavje sodijo
 
rezultati v obliki besedila, preglednic, slik oz. grafov, ki se dopolnjujejo, a ne podvajajo. | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 24 Feb 2015 08:54    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				5 Razprava – se sklicuje na rezultate iz prejšnjega poglavja. Rezultate komentiramo z
 
vidika ciljev raziskave, primerjamo jih z rezultati drugih raziskav, razlagamo morebiten
 
razkorak med pričakovanimi in dobljenimi rezultati, presojamo njihovo natančnost in
 
veljavnost, jih interpretiramo z uporabo znanih teorij in tako iščemo odgovore na
 
postavljena raziskovalna vprašanja ter potrdimo oz. ovržemo morebitne hipoteze,
 
predpostavke. Pomembno je, da predočimo bralcu tudi omejitve raziskave. V dogovoru
 
z mentorjem se lahko poglavji Rezultati in Razprava smiselno združita.
 
6 Zaključek - običajno sestoji iz kratkega povzetka ugotovitev naloge ter iz
 
strokovnega mnenja in stališč avtorja o ugotovitvah naloge.
 
7 Viri – v tem poglavju po abecednem vrstnem redu navedemo vire, s katerimi smo si
 
pomagali pri izdelovanju pisnega izdelka.
 
B) KVANTITATIVNI TIP NALOGE
 
1 Uvod – opišemo problem, kaj je tisto, česar še ne vemo, in pokažemo njegovo
 
relevantnost, zakaj ga je vredno raziskovati. V tem delu naloge povzamemo dela, ki so
 
pomembna za obravnavano problematiko.
 
(primer oštevilčevanja enačb)
 
ob = a + b + c …(1)
 
2 Namen, hipoteze ali raziskovalna vprašanja – predstavimo namen naloge in
 
zastavljene hipoteze, ki so v obliki trdilnih stavkov.
 
3 Metode dela in materiali – navedemo uporabljeni material ter raziskovalne metode
 
in tehnike tako natančno, da je mogoča ponovitev raziskave.
 
Pri anketnih vprašalnikih naj vzorec zajema vsaj 30 (dodiplomski) oz. 100
 
(podiplomski) subjektov/enot. Opišemo populacijo, iz katere smo vzeli vzorec, in
 
opredelimo izbor vzorca. Opišemo postopek izvedbe oz. zbiranje podatkov (npr. kje,
 
koliko časa, kako smo dajali navodila). Nato opišemo uporabljene statistične metode.
 
4 Rezultati – prikažemo vse rezultate analiz zbranih podatkov oz. eksperimentov. V to
 
poglavje sodijo rezultati v obliki besedila, preglednic, slik oz. grafov, ki se dopolnjujejo,
 
a ne podvajajo.
 
Vsaka slika in preglednica morata biti opremljeni z opisnim naslovom, naslov ne sme
 
biti oblikovan kot vprašanje. Naslova slike se ne sme navajati še v sami sliki.
 
Posebno pozornost je treba nameniti ustreznemu navajanju merskih enot uporabljenih v
 
preglednici ali na sliki (glej Preglednica 3, kjer so v glavah stolpcev navedene merske
 
enote). Pisava v preglednici naj bo enaka kot v besedilu, po potrebi se jo lahko zmanjša,
 
vendar največ na 9 pt. | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 25 Feb 2015 20:41    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
 
tip dela, študijski program, institucija, leto
 
9
 
Preglednica 3: Naslov preglednice
 
Mladostnik (n) Telesna masa (kg) Telesna višina (m) ITM (kg/m2)
 
M1
 
M2
 
Primer ustrezno opremljene slike (Slika 2) vsebuje poimenovanje osi z enotami:
 
• y-os: Število otrok
 
• x-os: Odgovori otrok
 
Slika 2: Odgovori otrok o doživljanju bolečine ob prejemu injekcije
 
Besedilo na slikah in v preglednicah naj bo slovenskem jeziku, ponazorila, ki so
 
prevzeta iz tuje literature, je treba prevesti v slovenščino.
 
5 Razprava – se sklicuje na rezultate iz prejšnjega poglavja. Komentiramo jih z vidika
 
ciljev raziskave, primerjamo z rezultati drugih raziskav, razlagamo morebiten razkorak
 
med pričakovanimi in dobljenimi rezultati, presojamo njihovo natančnost in veljavnost,
 
jih interpretiramo z uporabo znanih teorij in tako iščemo odgovore na postavljene
 
hipoteze oz. potrdimo ali zavrnemo postavljene hipoteze. Pomembno je, da predočimo
 
bralcu tudi omejitve raziskave. | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 26 Feb 2015 21:49    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				6 Zaključek – običajno sestoji iz kratkega povzetka ugotovitev naloge ter iz
 
strokovnega mnenja in stališč avtorja o ugotovitvah naloge.
 
7 Viri – v tem poglavju po navodilih navedemo uporabljene vire.
 
C) NALOGE, KJER JE UPORABLJENA KOMBINACIJA
 
KVANTITATIVNEGA IN KVALITATIVNEGA
 
RAZISKOVALNEGA PRISTOPA
 
Študent naj upošteva strukturo predpisanih poglavij kvantitativnih in kvalitativnih nalog
 
in naj v dogovoru z mentorjem oblikuje končno strukturo. Pri tem je posebno pozornost
 
potrebno posvetiti podpoglavju 2 in 3, kjer naj se smiselno upoštevajo določila za oba
 
tipa nalog.
 
D) TEORETIČNE NALOGE
 
1 Uvod – predstavitev problema – opišemo problem in pokažemo njegovo
 
relevantnost.
 
2 Namen, hipoteze ali raziskovalna vprašanja – predstavimo namen in cilje naloge.
 
3 Metode dela in materiali – podrobno opišemo način iskanja literature (npr. uporaba
 
specializiranih zbirk podatkov, ključne besede).
 
4 Rezultati - Pregled in analiza virov zelo natančno povzame dela, ki so pomembna za
 
obravnavano problematiko. Prikažemo uveljavljene in alternativne teorije in jih kritično
 
ovrednotimo in analiziramo.
 
5 Razprava - V primeru omenjenega poglavja študent predlaga morebitne izboljšave, ki
 
bi jih lahko vpeljali na določeno področje ali zamisel, kako rešiti določen problem.
 
6 Zaključek - običajno sestoji iz kratkega povzetka ugotovitev naloge ter iz
 
strokovnega mnenja in stališč avtorja o ugotovitvah naloge.
 
7 Viri – v tem poglavju po abecednem vrstnem redu navedemo vire, ki smo jih
 
uporabili.
 
Priimek Začetnica | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 28 Feb 2015 08:21    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
 
tip dela, študijski program, institucija, leto
 
11
 
4 CITIRANJE IN NAVAJANJE VIROV
 
Pravilno citiranje in navajanje literature je pomemben element, s katerim razkrijemo
 
vire informacij, ki smo jih navedli v pisnem izdelku. Je pomemben element
 
preprečevanja plagiatorstva. Bralcu omogoča, da lahko po potrebi poišče dodatne
 
informacije iz izvirnih virov. Skladnost in doslednost pri citiranju in navajanju literature
 
je pri tem ključnega pomena. Ključni elementi citiranja in navajanja virov so:
 
• beleženje bibliografskih podatkov posameznega vira in (če je možno) ključnih
 
strani,
 
• upoštevanje predpisanih ločil in okrajšav pri navajanju virov,
 
• vstavljanje citata na ustrezno mesto v besedilu,
 
• pravilno izdelano poglavje Viri - vnesemo samo vire, ki jih citiramo v besedilu.
 
Stavke tvorimo tako, da povzamemo ideje različnih avtorjev (jih ne dobesedno
 
prepisujemo) in besedilo opremimo z ustreznim/i citatom/i. Besedilo praviloma tvorimo
 
s parafrazíranjem, kar pomeni, da na novo oz. drugače predstavimo ali razlagamo že
 
znano temo. Dobesedno citiranje se uporablja npr. pri navajanju zakonov, izjav in slik
 
oz. preglednic iz drugih virov. V primeru dobesednega citiranja besedilo označimo z
 
navednicami in ležečim tiskom.
 
Podatki o uporabljeni literaturi in virih morajo biti natančni in preverjeni. Naloga naj
 
vsebuje vsaj 30 virov, izjema so naloge na področjih, kjer je na voljo zelo malo
 
literature. Priporočljivo je, da je vsaj dve tretjini virov mlajših kot deset let. Zaželena je
 
uporaba specializiranih zbirk podatkov, katerih povezave se nahajajo na spletni strani
 
UP FVZ in UP Univerzitetne knjižnice (UPUK). V poglavju Viri je treba navesti tako
 
tiskane kot elektronske vire. Navedemo tudi vire, iz katerih smo črpali slike oz.
 
preglednice. Študentom priporočamo, da uredijo vire z orodjem za citiranje in navajanje
 
virov (npr. End Note, Zotero).
 
4.1 Citiranje virov
 
Viri se navajajo sladno s standardom ISO 690. Citat mora biti naveden pred piko oz. na
 
ustreznem mestu znotraj stavka v besedilu v obliki: (Priimek, leto nastanka vira).
 
V primeru, da imamo enega avtorja citiramo npr. (Novak, 2006),
 
V primeru dveh avtorjev (Novak in Koren, 2007),
 
V primeru več avtorjev (Novak in sod., 2011).
 
V primeru navajanja več del se slednje loči s podpičji; navedemo jih kronološko od
 
najstarejšega do najnovejšega npr. (Bratož, 1999; Cek in sod., 2001; Antončič, 2002).
 
Možno je tudi vključiti priimek avtorja v stavek:
 
Novak (2006) navaja, da …
 
Novak (2006) in Koren (2007) sta ugotovila, da je uporaba … | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 01 Mar 2015 12:41    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
 
tip dela, študijski program, institucija, leto
 
12
 
Kolikor dobesedno citiramo besedilo, se za letnico vnese vejico in stran/i citata.
 
Npr. Novak (2007, 40–45) je ugotovil, da je »dobesedni citat«.
 
Npr. V Zakonu o nepravdnem postopku (2007, 451) je zapisano, da je »dobesedni
 
citat«.
 
Če sta več kot dva avtorja, se navede le prvega in dopiše in sod. (Kovačič in sod.,
 
2008). V primeru navajanja več del se slednje loči s podpičji; navedemo jih kronološko
 
od najstarejšega do najnovejšega:
 
(Bratož 1999; Cek in sod. 2001; Antončič 2002).
 
Če ima več virov enako letnico izdaje, se jih navede v zaporedju po abecednem vrstnem
 
redu prvega avtorja oz. naziva ustanove:
 
(Antončič 2002; Bratož 2002; Cek in sod. 2002).
 
Ko citiramo več del istega avtorja z isto letnico izdaje, je potrebno za letnico dodati
 
malo črko po abecednem redu: (Kuhar 2013a; 2013b). Slednje se označi ob letnici
 
posameznega vira v poglavju Viri. V izogib nesporazumu je potrebno uporabiti zgolj
 
izvirni vir. Če podatke o določenih rezultatih citira nek drug vir in do prvega, izvirnega
 
vira nikakor ni možno dostopati, se lahko izjemoma citira drugi vir. Vedno pa je treba
 
navajati izvirna dela. Posredno citiranje ni dovoljeno.
 
V poglavjih Povzetek in Zaključek ni citiranja literature.
 
Posebno pozornost je potrebno nameniti uporabi virov, iz katerih črpamo slike oz.
 
preglednice – navesti stran. V takih primerih je potrebno v naslov slike in preglednice
 
vnesti priimek avtorja, naslov dela in leto izida publikacije, iz katere smo črpali
 
podatke. Prav tako mora biti vir naveden v poglavju Viri.
 
4.2 Navajanje virov
 
V poglavju Viri navedemo uporabljene vire po abecednem vrstnem redu priimka prvega
 
avtorja; kolikor slednjega ni, naziv ustanove. Citati v besedilu morajo biti usklajeni s
 
poglavjem Viri in vsi viri v tem poglavju so citirani v besedilu naloge. Citira in navaja
 
se lahko le objavljena dela.
 
V poglavju Viri uporabljamo slog Navaden (Preglednica 1), razmik med posameznim
 
virom enojen.; pri tem je prva vrstica posameznega vira viseča (nastavitev odstavka:
 
zamikanje, posebno: viseče: zamik za 1 cm). | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 02 Mar 2015 09:35    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Priimek Začetnica imena. Skrajšani naslov naloge (pagina viva)
 
tip dela, študijski program, institucija, leto
 
13
 
5 VIRI
 
IVANKO, Š. Raziskovanje in pisanje del: metodologija in tehnologija raziskovanja in
 
pisanja strokovnih in znanstvenih del. Kamnik: Cubus image, 2007.
 
YIN, R.K. Case study research: Design and methods. Thousand Oaks idr.: Sage, cop.
 
2009.
 
NATIONAL INFORMATION STANDARDS ORGANIZATION. ISO 690:2010,
 
Information and documentation -- Guidelines for bibliographic references and
 
citations to information resources. | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 03 Mar 2015 18:23    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				POVZETEK
 
Bistvo povzetka je, da z njim na kratko predstavimo celo nalogo. Povzetek mora biti
 
sestavljen iz uvodnega stavka, ki mu sledijo namen in cilj naloge, hipoteza oz. hipoteze,
 
materiali in metode in rezultati ter zaključek pri kvantitativnih nalogah. Pri kvalitativnih
 
nalogah hipoteze in materiale in metode nadomestimo z opisom vzorca in metodologije.
 
V primeru uporabe strukturiranega povzetka, katerega uporaba je priporočljiva pri
 
raziskovalnih nalogah, se podpoglavja imenujejo: Teoretična izhodišča, Metode dela,
 
Rezultati in Zaključek.
 
Pri teoretičnih nalogah v povzetku navedemo uvodne stavke, s katerimi pojasnimo,
 
zakaj obravnavamo omenjeno problematiko. Sledi predstavitev strukture naloge z
 
vsebino poglavij. Na zaključku povzetka v enem ali dveh stavkih povzamemo zaključne
 
ugotovitve.
 
Povzetek naj vsebuje od 200 do 250 besed.
 
(slog Navaden – Preglednica 1)
 
Pomembno:
 
• povzetek pišemo v 1. osebi množine ali v nedoločniku,
 
• v povzetku ni citiranja virov,
 
• v povzetku ne uporabljamo kratic (izjema so le standardne ali splošno znane
 
kratice, npr. AIDS, DNA).
 
Ključne besede: največ 5 ključnih besed, ločenih z vejico.
 
(slog Navaden – Preglednica 1) | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 05 Mar 2015 10:02    Naslov sporočila: MojSTUDIJ.com-Pomoč pri pisanju in oblikovanje diplome | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				DIPLOMA-VEZAVA, DIPLOMA-LEKTURA,DIPLOMA-POMOČ,DIPLOMSKA NALOGA
 
 
 
 
MojSTUDIJ.com - ŠTUDENTJE, DIPLOMANTI, PODJETNIKI, STARŠI-POZOR!!
 
 
Spletna stran www.MojSTUDIJ.com nudi pomoč rednim in izrednim študentom pri dokončanju študijskih obveznosti, prav tako pa nudi ugodno VEZAVO, KOPIRANJE in POMOČ (npr. pri seminarski-seminarska, diplomi-diplomska ali magistrski nalogi-magistrska naloga).
 
 
* Ali ste že zaključili z vsemi študijskimi obveznostmi?
 
* Ali imate le preprosto težave pri posameznem izpitu/predmetu?
 
* Ali zgolj potrebujete vrhunsko lekturo Vašega teksta?
 
* Morda le pomoč pri oblikovanju ali pri pripravi prezentacije?
 
* Ali Vam manjka le še zaključno diplomska naloga (ugodna vezava)?
 
* Ali zaradi predolgih delavnikov preprosto ne najdete časa za pripravo sklepnega študijskega dejanja-diplome?
 
* In ob vsem tem Vas še preganja čas, ker imate obilo obveznosti doma ali na delovnem mestu?
 
 
Ne skrbite, imamo rešitev!
 
 
MojSTUDIJ.com - Vrhunska pomoč in svetovanje pri študiju !!
 
 
>> Opozorili bi radi na zelo pomembno dejstvo, da je na spletu ogromno zavajajočih ponudnikov (ponudb), ki temeljijo na principu »PRIJETNEGA POPOLDANSKEGA ŠTUDENTSKEGA KROŽKA OZIROMA DRUŽENJA«, kjer Vam LE v nekaj dneh prekopirajo celotno, ŽE PREUČENO IN ŽE UPORABLJENO IN ŽE PREDSTAVLJENO TEMATIKO ŽE ODDANEGA IN ZAGOVARJANEGA DIPLOMSKEGA ALI MAGISTRSKEGA DELA, za »SIMBOLIČNO« ceno. TOVRSTNI PONUDNIKUI NIMAJO NOBENE VEZE Z RAZISKOVALNO DEJAVNOSTJO TER MEČEJO SLABO LUČ IN PRIZVOK NA RESNO RAZISKOVALNO DELO. Vse naše naročnike pozivamo, da naj bodo pri izbiri ponudnika sila pozorni, saj gre pri raziskovalnemu delu nenazadnje za cilj ugotoviti in dognati nova dejstva in NE REPRODUCIRATI DOGNANJA NEKOGA DRUGEGA. Gre za protipravno oziroma kazensko dejanje.<<
 
 
Kontakt:
 
 
info@mojstudij.com
 
http://www.mojstudij.com | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 06 Mar 2015 14:28    Naslov sporočila: Pomoč pri pisanju diplome,diplomske naloge,magistrske naloge | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				DISPOZICIJA ZAKLJUČNE NALOGE 
 
 
 
1. PREDLOG NASLOVA
 
 
2. PROBLEMATIKA (MOTIVACIJA ZA RAZISKOVALNO DELO)
 
 
3. PODROČJE(A) IN PODPODROČJE(A) RAZISKOVANJA 
 
 
4. NAMEN NALOGE: 
 
-	Zakaj je ta naloga pomembna?
 
-	Kakšno korist ima lahko za podjetje(a), stroko, znanost (druge deležnike)? 
 
-	Če gre za znanstveno zaključno nalogo, zakaj je ta problematika zanimiva/aktualna za raziskovanje? 
 
 
Pojasnilo: Namen zaključne naloge je odgovoriti na vprašanje, zakaj je Vaša zaključna naloga pomembna oziroma k čemu želite z njo prispevati. Cilj zaključne naloge (točka 5) pa je, kaj boste izdelali v okviru zaključne naloge. Pomagajte si z analogijo: če je Vaš cilj priti na vrh gore (kaj?), je namen ohraniti ohranjati dobro telesno kondicijo (zakaj to počnete?). V tem oziru lahko torej namen dosežete z različnimi cilji.
 
 
5. CILJI NALOGE: Kaj boste v okviru zaključne naloge izdelali, razvili? Kako boste skušali doseči namen?
 
 
6. RAZISKOVALNO VPRAŠANJE ALI GLAVNA TEZA
 
 
V zaključni nalogi bodisi iščete odgovor na zastavljeno raziskovalno vprašanje (po potrebi razdelanih na več podvprašanj) bodisi preverjate veljavnost temeljne teze (po potrebi razdelane na več hipotez).
 
 
7.  METODE RAZISKOVALNEGA DELA:
 
-	Kako boste prišli do odgovora na raziskovalno vprašanje oz. proučevali glavno tezo? ( po potrebi razdelati glavno raziskovalno vprašanje na več vsebinsko zaokroženih podvprašanj oz. tezo na več vsebinsko zaokroženih hipotez)
 
-	Jedrnat opis raziskovalnega načrta. ( teoretično-konceptualno/empirično; kvalitativno/kvantitativno; preiskovalno/potrjevalno; poslovni primer, drugo)
 
-	Jedrnata predstavitev predloga metodologije za zajem podatkov ( opis metod iskanja / viri sekundarnih podatkov, opis metod zbiranja primarnih podatkov)
 
-	Jedrnata predstavitev predloga metodologije za analizo podatkov.
 
-	Pričakovane omejitve oziroma težave pri raziskavi, razvoju teoretičnega ali konceptualnega modela, analizi poslovnega primera oziroma v drugih fazah izdelave zaključne naloge.
 
 
8. PREDLOG STRUKTURE NALOGE (Običajna struktura za empirične naloge je naslednja: uvod; teoretični del; empirični del – predstavitev metodologije, rezultati; diskusija – glavne ugotovitve, priporočila, vrednotenje dela (prispevek, omejitve); vprašanja, vredna raziskovalne pozornosti, ki so ostala odprta; sklep).
 
 
9. IZHODIŠČNA LITERATURA IN VIRI
 
 
Seznam naj bo urejen v skladu z Navodili za izdelavo zaključnih nalog.
 
 
10. TERMINSKI NAČRT IZDELAVE ZAKLJUČNE NALOGE S KLJUČNIMI MEJNIKI
 
 
11. O MENI (Vpisna številka; CV; dosedanja povprečna ocena študija; povprečna ocena pri predmetu, na katerega se delo nanaša; ciljna ocena za zaključno nalogo; zakaj želim izdelati zaključno nalogo s tega področja). | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		ninanana123
 
 
  Pridružen/-a: 25.07. 2012, 09:02 Prispevkov: 999
 
  | 
		
			
				 Objavljeno: 08 Mar 2015 19:26    Naslov sporočila: Tehnična navodila za pisanje magistrske naloge Ekonomska fak | 
				     | 
			 
			 
				
  | 
			 
			
				Tel. št.:
 
Mail naslov: mskrget@gmail.com                                                                   Datum: 
 
 
Univerza v Mariboru
 
Fakulteta za organizacijske vede Kranj 
 
Način študija – redni, visokošolski strokovni program
 
Smer študija – organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih procesov
 
Številka indeksa: 
 
 
 
Dispozicija diplomskega dela   
 
 
VODENJE IN ČUSTVENA INTELIGENCA
 
 
v okviru predmeta:
 
mentor:
 
 
 
1.	UVOD – TEMA DIPLOMSKEGA DELA
 
 
Čustvena inteligenca je zelo pomembna pri ljudeh na vodstvenih položajih in pri delu z ljudmi. Pri čustveni inteligenci gre za sposobnosti prepoznavanja, obvladovanja in izražanja svojih občutkov ter sposobnost, da se na odziv soljudi v različnih situacijah ustrezno odzivamo. Gre za sposobnost empatije in obvladovanja čustev, ki pomaga pri ravnanju z ljudmi.
 
Za uspešnost podjetja in odnosov v podjetju je zelo pomembno, kako se vodja odziva v različnih okoliščinah, kako s svojim vedenjem vpliva na ravnanje sodelavcev, kako se odziva na njihove čustvene reakcije ter vpliva na njihovo delovno storilnost. Vodja z obvladovanjem čustev uspešneje vodi, sodeluje s podrejenimi ter vpliva na medsebojne odnose ter reševanje konfliktov. 
 
 
 
2.	METODOLOGIJA
 
 
Namen in cilji naloge
 
 
Namen diplomskega dela je prikazati pomen čustvene inteligence za uspešnost pri vodenju ljudi. Cilj diplomske naloge je raziskati področje čustvene inteligence, opredeliti pojem vodenje in z njim povezane ključne pojme ter raziskati sloge vodenja pri različnih tipih vodij z vidika čustvene inteligence. Spoznati želim pomen čustev v ustvarjalnem procesu, prikazati razliko med vodenjem in managmentom, ugotoviti želim kakšen pomen ima čustvena inteligenca na vodenje. Rada bi ugotovila, kako velik vpliv ima čustvena inteligenca na odnos med zaposlenimi,  na odnos s samim seboj in kako lahko pozitivno pripomore k boljši klimi in posledično tudi k večji delovni storilnosti zaposlenih.
 
 
Predlagane metode
 
 
-	Pregled literature, člankov in elektronskih virov na izbrano temo
 
-	Deskriptivna metoda (opredelitev pojmov)
 
-	Komparativna metoda (primerjanje vodenja in managmenta, primerjava različnih tipov vodenja, primerjava čustveno inteligentnega in čustveno neinteligentnega vodenja)
 
-	Metoda kompilacije (povzemanje spoznanj, stališč, sklepov in ugotovitev različnih avtorjev)
 
 
3.	PREDLOG VSEBINE DIPLOMSKEGA DELA
 
 
1.	UVOD
 
 
2.	VODENJE 
 
2.1.	 Opredelitev pojma 
 
2.2.	 Proces in oblike vodenja
 
2.3.	 Lastnosti uspešnega vodje
 
2.4.	 Razlika med vodenjem in managmentom
 
 
3.	ČUSTVENA INTELIGENCA
 
3.1	Opredelitev pojmov čustvovanje, inteligenca in čustvena inteligenca
 
3.2	Osnovne komponente čustvene inteligence
 
3.3	Vloga čustev pri kreativnosti in delovni storilnosti
 
3.4	Spol in čustvena inteligenca
 
3.5	Značilnosti čustveno inteligentne osebe
 
 
4.	POMEN ČUSTVENE INTELIGENCE PRI MEDOSEBNIH ODNOSIH
 
4.1 Samozavest in samopodoba
 
4.2 Izražanje čustev 
 
4.3 Čustvena inteligenca in komunikacija
 
3.4 Moč pozitivnih misli
 
 
5.	ČUSTVENA INTELIGENCA PRI VODENJU
 
4.1 Lastnosti vodje
 
4.2 Oblike vodenja z vidika čustvene inteligence
 
4.3 Razvijanje čustvenih sposobnosti vodij
 
4.4 Izobraževanje in osebni razvoj vodje
 
4.5 Stil vodenja čustveno inteligentnega vodje
 
 
6.	POVZETEK
 
 
7.	SEZNAM LITERATURE
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.	PREDVIDENA LITERATURA
 
 
	Goleman, D. (2001) Čustvena inteligenca na delovnem mestu, Ljubljana: Mladinska knjiga.
 
	Možina, S. (1994) Osnove vodenja, Ljubljana: Ekonomska fakulteta.
 
	Mayer, D. J., Salovey, P., &Caruso, R. D. (1999) Emotional Intelligence Meets traditional standards for an Intelligence, Intelligence, 27(4) 267-298
 
	Clemmer, J. (2008) Učinkoviti vodja, založba Tuma, Ljubljana
 
	Brajša, P. (1983) Vodenje kot medosebni proces, Univerzum, Ljubljana
 
	Brečko, D. (2003) Vedenjske kompetence in čustvena inteligentnost pri vodenju, GV Izobraževanje, Ljubljana
 
	Goleman, D. (1997) Čustvena inteligenca, zakaj je lahko pomembnejša od IQ, Založba MK, Ljubljana
 
	Gross, S.F. (2001) Umetnost inteligentnega sporazumevanja, DZS, Ljubljana
 
	Keller, J. (2001) Miselna naravnanost je vse, Lisac in Lisac, Ljubljana
 
	Wesisinger, H.(2001) Čustvena inteligenca pri delu z ljudmi, neizkoriščen vir uspeha, Tangram, Ljubljana
 
	Križman, A., Angelovski, B. (2008) Poslovno komuniciranje in vodenje, Ministrstvo za šolstvo in šport, Ljubljana
 
	Maxwell, J. (2007) 21 nepogrešljivih lastnosti vodje, Lisac in Lisac, Ljubljana
 
	Malik, F. (2009) Voditi, uspeti, Živeti, Založba MK, Ljubljana
 
	Bernik, J., Kmet, J., Berginc, J., Mejaš, N., Pšeničnz, V. (2000) Menedžment in vodenje, Portorož
 
 
 
 
5.	OKVIRNI TERMINSKI PLAN IZDELAVE NALOGE
 
 
 
	
 
Datum	Dejavnost
 
Januar 2015	Izbor teme in pregled literature
 
Februar 2015	Iskanje in prebiranje literature ter virov
 
Marec 2015	Izbor glavnih poglavij in osnutek diplomske naloge
 
April 2015	Pisanje diplomske naloge
 
Maj 2015	Popravki naloge
 
Junij 2015	Lektoriranje in oddaja diplomskega dela
 
 
 
 
 
 
Podpis študentke: | 
			 
		  | 
	 
	 
		| Nazaj na vrh | 
		 | 
	 
	 
		  | 
	 
		 
		 | 
	 
 
   
	 
	    
	   | 
	
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
  | 
   
 
		 |